..

..
Allahumma dini wa syaddidni

Thursday, March 8, 2012

Maafkan Mya.......

orang selalu berkata-kata " tak kenal, maka tak cinta" kan? tapi bagi orang lain.....


Tak kenal....maka sehingga itulah kamu akan berprasangka.
Tak kenal.....dan belum kenal.... juga tak mahu kenal & memahami......maka sehingga itulah kamu men"judge".
Tak kenal.....maka sehingga itulah kamu akan mula mendiamkan diri, tak mahu bercakap dan terus menerus menyimpan dalam hati.
Tak kenal........maka persepsi kamu pada seseorang itu berbeda dengan orang lain.
kenapa?
tepuk dada, tanya hati yang paling dalam sekali.




ketahuilah........apa-apa keputusan yang saya ambil. pasti berdasarkan fatwa hati, ilmu didada dan tidak lupa juga memohon petunjukNya :)


saya menolak, saya berhenti, tak bererti saya membenci.
sebaliknya, saya inginkan yang terbaik untuk ad-deen juga akhiratku. ini bukan semberono.
saya yakin denganNya.

HE ALWAYS REPLY ME BACK. SOONER.
yes. sometimes we have a talent but yet, not in the right time. and I do believe that we always have the right way to do it well.

cara yang lebih Dia redhai.



Teman seperjuanganku, menongkah arus dunia yang semakin mencabar.
terima kasih :)







No comments: